انواع استایل

بهترین مدل مانتو 1401 + 5 ایده ترکیب لباس

اگر می‌خواهید با انواع مدل مانتو 1401 آشنا شوید و بهترین مدل را طبق سلیقه خودتان انتخاب کنید، این مقاله را از دست ندهید.

همیشه انتخاب یک مدل مانتوی به‌روز که هم زیبایی داشته باشد و هم با سلیقه ما جور در بیاید یک چالش حساب می‌شود، چون مانتو معمولاً برای استفاده در درازمدت خریده می‌شود و اگر مانتویی انتخاب کنیم که خیلی زود دلمان را بزند، متضرر خواهیم شد و باید دوباره دنبال یک مانتوی مناسب باشیم.

در این مقاله در وبلاگ فروشگاه اینترنتی لباس ری ری می‌خواهیم بهترین مدل مانتو 1401 را به شما معرفی کنیم تا بتوانید لباسی انتخاب کنید که هم طبق مانتوی مد سال 1401 باشد و هم خیلی زود دمده نشود و دلتان را نزند. در کنار همه این‌ها، کیفیت قابل قبولی هم داشته باشد و بتوانید با خیال راحت، تا مدت‌ها آن را بپوشید.

 

مدل مانتو رنگ سال 1401

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید حتماً‌ چند دست لباس طبق رنگ سال داشته باشید، می‌توانید با مانتوهایی که در این بخش از مقاله به شما پیشنهاد می‌کنیم، چند مدل مانتوی مختلف با رنگ سال 1401 بخرید.

رنگ امسال رنگ آبی بنفش است اگر می‌خواهید مانتوهایی با این رنگ داشته باشید، می‌توانید مدل‌های مختلفی را تهیه کنید. ازجمله این چهار مدل که یکی از رنگ‌بندی‌های آن‌ها نزدیک به رنگ سال 1401 است:

مانتو آستین سوزنی

مانتو مدل آستین سوزنی یکی از محبوب ترین مدل های آستین در بین خانم ها است که علاوه بر مانتو در لباس ها و تیشرت ها هم این مدل به چشم میخورد. مدل این آستین به صورت والان یا کلوش است. آستین این نوع مدل از آرنج تا مچ کم کم گشادتر است.

این مدل زیبا که مجلسی نیز محسوب میشود را میتوانید در میهمانی و مجالس بپوشید و با لباس های مجلسی خود ست کنید.

البته شایان ذکر است که اگر این مدل مانتو به صورت بلند دوخته شده باشد میتواند زیبایی فوق العاده در پوشش شما ایجاد نماید.

مانتو plum

مدل محبوب دیگر نیز مانتو plum است که زیبایی پوشش شما را دو چندان میکند. دارای آستین مچی پفی و دو ردیف دکمه است و سرشانه چین دار و یقه شکاری است. این مدل مانتو با هر رنگ و طیفی زیبایی خیره کننده ی خود را دارا است.

مانتو بندی

مانتوهای بندی که در بین دختران محبوبیت بسیاری دارد که اکثرا با شلوار جین پوشیده میشوند. معمولا قد این مانتو 80 سانتی متر است. رنگ های آبی و یاسی این مدل بسیار زیبا است.

 

مانتو آستین چین

این مدل مانتو دارای تنوع بالایی است و در طرح های مختلف دوخته شده است. بیشتر این مدل های آستین لایه لایه هستند.این مدل از آستین در ردیف آستین های فانتزی است. مانتو های چین دار به طور کلی سن شما را پایین تر نشان خواهد داد و دختران و نوجوانان مجذوب این مدل هستند.

 

یقه مانتو در سال 1401

یقه مانتو در سال جدید بیشتر به صورت یقه گرد است و اگر مانتو کتی باشد یقه انگلیسی بسیار کاربرد دارد. بنابراین شما بنا بر سلیقه و راحتی مانتو میتوانید یکی از این دو نوع یقه را انتخاب کنید.

 

 

5 ایده ترکیب لباس

ترکیب لباس و ست آن مسئله مهمی در مد و طراحی و پوشش است. در این بخش قصد داریم 5 ایده برای ترکیب لباس در سال 1401 را به شما ارائه دهیم:

 

  1. ترکیب آبی بنفش با طوسی

طوسی و خاکستری یکی از رنگ های خنثی محسوب میشود که شما میتوانید در ترکیب مانتو آبی بنفش خود از آن استفاده کنید. طوسی و خاکستری جلوه ویژه ای به پوشش شما میبخشد. حتی میتوانید در مجالس و میهمانی ها از این ترکیب زیبا استفاده کنید.

 

  1. ترکیب آبی بنفش با سفید

رنگ سفید یکی دیگر از رنگ های خنثی است که با همه ی رنگ ها ترکیب زیبایی را میسازد. این ترکیب را میتوانید در شلوار و مانتو و کیف یا کفش خود داشته باشید.اگر در کالکشن لباس های خود رنگ سفید داشته باشید همیشه به درد شما خواهد خورد.

 

  1. ترکیب آبی بنفش با بنفش

به دلیل اینکه در ترکیب آبی بنفش، بنفش موجود است. شما میتوانید این ترکیب را با رنگ بنفش کبود و تیره تر تکمیل کنید. این ست زیبا ترکیبی بروز و بسیار زیبا است.

 

  1. ترکیب آبی بنفش با رنگ کرمی یا شیری

ترکیب رنگ کرم یا شیری با آبی بنفش میتواند یک تضاد زیبا از رنگ های گرم و سرد را ایفا کند. در این نوع از ترکیب باید دقت لازم را داشته باشید.

 

  1. ترکیب آبی بنفش با رنگ آبی

رنگ آبی پویا و رنگ آبی بنفش یکی از پیشنهاد های شرکت پنتون در سال 2022 است. آبی پویا مکمل زیبایی برای سال 1401  است.

 

نکاتی که باید در هنگام انتخاب مانتو سال 1401 به آن توجه نمایید موارد زیر است:

 

  1. به دلیل اینکه رنگ سال 1401 آبی بنفش است. ست آن میتواند با رنگ های خنثی ترکیب شود. به طور مثال رنگ هایی همچون خاکستری، طوسی ، شیری، سفید ، کرم، مشکی، سفید خامه ای رنگ مناسب برای ست و ترکیب رنگ کردن مانتو در سال 1401 است.
  2. اگر علاقه کمی به رنگ آبی بنفش دارید میتوانید در ترکیب لباس ها و مانتو های خود از آن استفاده کنید و صرفا از یک رنگ استفاده نکنید.
  3. برای اینکه جلوه و جذابیت پوشش شما دوچندان شود بهتر است از اکسسوری های آبی بنفش استفاده کنید.
  4. آستین سوزنی یا آستین کلوش که در کالکشن های سال 1401 است. مناسب افرادی است که دارای دست های لاغری هستند و همچنین این مدل از مانتو چندان مناسب افراد چاق ناست.
  5. آستین های پفی و چین و سوزنی همگی میتواند سن شما را کمتر نشان دهد. پس اگر به دنبال یک مانتوی خاص هستید با دارا بودن این آستین ها زیبایی آن دو چندان خواهد بود.

 

سخن پایانی

به طور کلی مانتو هایی که در سال 1401 مد شده است بیشتر دارای تنوع در مدل آستین هستند که جلوه ویژه به پوشش شما خواهند داد. اگر مانتو های شما از مانتو های آستین سوزی یا چین  و یا مانتو بندی است که از ترکیب رنگ آبی بنفش است مطمئننا شما انتخابی بر اساس بهترین مانتو سال 1401 داشته اید. امیدواریم این مقاله در انتخاب و خرید مانتو سال 1401 برای شما مفید  واقع شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا