سبک زندگی

۱۰ مانتو فروشی برتر تهران

انتخاب و خرید مانتوی به‌روز و شیک یکی از دغدغه های خانم ها و دختران است. در این مقاله قصد داریم شما را با ۱۰ مانتو فروشی برتر تهران آشنا کنیم تا در بهترین مکان های تهران عالی ترین خرید را داشته باشید. همچنین در مورد مزیت های این مانتو فروشی ها و مزون ها نیز توضیح خواهیم داد.

همچنین در بخش دوم مقاله (۱۰ مانتو فروشی برتر تهران) که در انتهای این مقاله می‌توانید آن را بخوانید، به نکاتی اشاره کرده‌ایم که برای تشخیص بهترین مانتو فروشی شهر خودتان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در واقع این نکات به شما کمک می‌کنند تشخیص دهید چطور باید یک مانتو فروشی را جز بهترین مانتوفروشیهای شهر خود قرار دهید.

پس نقد و بررسی ۱۰ مانتوفروشی برتر تهران را از دست ندهید:

لیست ۱۰ مانتوفروشی برتر تهران

با ده مانتوفروشی برتر تهران آشنا شوید:

 

ری ری مزون

1. ری ری استایل

یکی از بزرگترین مانتو فروشی برتر تهران ری ری استایل است. ری ری استایل با ارائه انواع مانتو، شلوار، کیف، کفش و انواع اکسسوری و زیورآلات در خدمت شما عزیزان است تا به همراه خرید مانتو بروز و کالکشن های بهار و تابستان بتوانید ست های کیف و کفش و اکسسوری آن را نیز به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری کنید.

اگر قصد دارید مانتوی اسپرت خود را به همراه تیشرت و شلوار و کیف یا اکسسوری آن خریداری کنید ری ری استایل بهترین گزینه برای شما خواهد بود و به راحتی با چند کلیک می‌توانید محصول خود را سفارش دهید و درب منزل آن را دریافت کنید. یکی از مزیت های این مزون ارسال آن به سراسر کشور است که می‌تواند همه محدودیت هایی که شما در هنگام خرید حضوری با آن مواجه هستید را کاهش دهد.

از دیگر مزیت ها و ویژگی های این مجموعه می‌توان به کیفیت بالای محصولات همراه با قیمت مقرون به صرفه و مناسب آن اشاره کرد.

همچنین اگر قصد خرید حضوری از ری ری استایل را دارید می‌توانید در تمام طول هفته از شنبه تا پنج شنبه به صورت حضوری به این مزون مراجعه کنید.

از نکات مهمی که بیشتر افراد در کلان شهری هایی همچون تهران در هنگام خرید  به آن توجه می‌کنند جای پارک در هنگام خرید است.

ری ری استایل با دارا بودن پارکینگ اختصاصی برای شما عزیزان این مشکل و دغدغه را از بین برده است تا شما با خیالی آسوده خود و فرزندانتان در این مزون خرید کنید.

همچنین اکثر افراد در هنگام خرید اینترنتی دلواپس آن هستند که آیا این لباس یا مانتو سایز آنها هست؟ یا اینکه طرح و نقش این محصول را وقتی به تن می‌کنند دوست دارند؟

ری ری استایل برای اینکه خانم های عزیز دیگر دغدغه همچین مسائلی را نداشته باشند تعویض محصول تا 48 ساعت را دارند. این مجموعه نیز دارای پشتیبانی بسیار عالی است.

برای خرید غیر حضوری می‌توانید به آدرس سایت ری ری استایل مراجعه کنید و تمامی محصولات که اعم از مانتو و شلوار و کیف و کفش و اکسسوری و زیورآلات و پیراهن و تیشرت است را مشاهده کنید و به صورت کاملا آنلاین آن خریداری کنید و درب منزل آن را دریافت کنید.

 

مزایای ری ری استایل:

  • دارای پارکینگ اختصاصی است.
  • امکان خرید آنلاین دارد.
  • امکان تعویض محصول تا 48 ساعت!
  • همه ی محصولات آن دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستند.
  • پشتیبانی عالی دارد و می‌توانید با پشتیبان‌های این مزون تماس بگیرید تا در انتخاب محصول کمکتان کنند یا اگر مشکلی وجود دارد، آن را برطرف کنند

 

آدرس سایت ری ری استایل: https://ririmezon.com/

و همچنین اگر قصد دارید به صورت حضوری به این مزون مراجعه کنید میتوانید از ساعت 11 صبح الی 20 به این مجموعه مراجعه کنید.

آدرس: تهرانپارس – شهرک امید – مجتمع تجاری پلاک 36 – ری ری استایل

در صورت وجود هر گونه سوال با پشتیبان سایت و مدیریت میتوانید با شماره زیر تماس حاصل کنید: 02191018439

 

مانتو میرداماد

2. مانتو میرداماد

مانتو فروشی میرداماد یکی از مانتو فروشی های تهران است که دارای انواع مانتو مجلسی و اداری و اسپرت و فانتزی است.

از ویژگی های مهم این مانتو فروشی میتوان به وجود کالکشن ها و مدل های بروز سال و تنوع بالای  مانتو ها و شومیز و دامن و … اشاره کرد.

این مجموعه همه روزه از ساعت  10صبح تا 21:30 شب در خدمت شما عزیزان به صورت حضوری هستند. همچنین برای مراجعه حضوری میتوانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: بلوار میرداماد، نبش شمس تبریزی جنوبی

 

مانتو بنیکو

3. مزون مانتو بنیکو

این مجموعه دارای انواع مانتو و پوشاک زنانه است و همچنین دارای انواع کالکشن بر اساس فصل است. این مزون به صوری حضوری و غیر حضوری در حال فعالیت است. این مزون علاوه بر مانتو دارای انواع شومیز، شلوار،پیراهن و … است.

اگر قصد خرید به صورت غیر حضوری را دارید میتوانید به آیدی اینستاگرام این مزون مراجعه کنید . همچنین اگر قصد خرید به صورت حضوری را دارید میتوانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

آدرس: تهران، ولنجک

شماره تماس: 09196284454

 

مانتو گالانت

4. مزون گالانت

اگر به دنبال مانتو مجلسی زیبا هستید مزون گالانت یک انتخاب خوب برای شما خواهد بود . این مزون علاوه بر مانتو مجلسی دارای مانتو عقد و لباس عروسی و پالتو مجلسی است.

اکثر مانتو هایی که در این مجموعه طراحی شده و به فروش میرسد مجلسی هستند اگر شما به دنبال مانتو های اسپرت هستید گزینه اول که مانتو های ری ری مزون است برای شما عزیزان مناسب تر است. این مزون بیشتر به صورت حضوری فعالیت میکند.

آدرس:تهران، میدان هروی، خیابان مکران شمالی، نبش خیابان امید شرقی، پلاک ۱۲، ساختمان مرسدس، طبقه 1، واحد 1

شماره تماس: 09123650090

 

مانتو برگ

5. مانتو فروشی برگ

این فروشگاه مانتو مخصوص خانم ها و دخترانی است که سایز بزرگی دارند. اگر به دنبال مانتو های سایز بزرگ هستید میتوانید به این فروشگاه مراجعه کنید.

این فروشگاه مدت کمی است که شروع به فعالیت کرده است ولی دارای طرفداران بسیاری است چرا که تنوع و رنگ بندی محصولات آن بسیار زیاد است. همچنین برای سنین 15 تا 40 سال مانتو در سایز بزرگ طراحی شده است.

این مانتو های سایز بزرگ هم به صورت اسپرت و هم به صورت مجلسی طراحی شده اند.

فعالیت این فروشگاه مانتو بیشتر به صورت حضوری است. همچنین اگر قصد خرید به صورت حضوری را دارید میتوانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

آدرس : تهران-شهرک غرب – فاز ۶ – خیابان گل افشان جنوبی – پاساژ گل افشان – طبقه دوم – فروشگاه برگ

شماره تماس: 02188372647

 

مانتو مهناز

6. مانتو مهناز

مانتو فروشی مهناز یک مانتو فروشی است که هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری فعالیت میکند. بیشتر مانتو هایی که در این مجموعه هستند به صورت اداری طراحی شده‌اند.

اگر کارمند یک شرکت یا از کارکنان هر مجموعه ای باشید مانتو فروشی مهناز گزینه خوبی برای خرید مانتو شما خواهد بود.

مانتو های اداری این مانتو فروشی بهمراه شلوار ست آن طراحی شده است. تنوع مانتو های اداری و پرسنلی آن نیز بالاست و میتوانید از بین چندین طرح مانتو طرح مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با این  مانتو سرا تماس حاصل کنید. همچنین برای خرید حضوری میتوانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

آدرس : تهران – میدان هفت تیر – کوچه مانی – پلاک 86 – طبقه 2

شماره تماس: 88824641021

 

مانتو داپر

7. مانتو داپر

مانتو فروشی داپر یکی از موفق ترین مانتو سرا های تهران است که دارای چندین سال سابقه در این زمینه  است.

این مانتو فروشی نیز مانند مانتو فروشی های دیگر دارای تنوع در طراحی مانتو و تنوع در رنگ بندی و سایزبندی است. اکثر مانتو هایی که در این مانتو سرا به فروش میرسد اسپرت است. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل کنید و برای خرید حضوری میتوانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

آدرس : تهران  -هفت تیر – کوچه شایگان – پلاک 3

شماره تماس: 09122267267

 

مانتو تاتی

8. مزون مانتو تاتی

این مزون مانتو علاوه بر فروش مانتو، تولید کننده مانتو نیز هستند و مانتو شلوار فرم اداری و پرسنلی در این مزون به فروش میرسد.

از شعار های این مجموعه میتوان به کیفیت بالای محصولات و به‌کارگیری از تجهیزات روز دنیا برای دوخت انواع مانتو و پالتو و شلوار و قیمت مناسب و سرعت تولید بالا اشاره کرد.

برای مراجعه حضوری و تماس با مزون مانتو تاتی میتوانید از اطلاعات زیر استفاده کنید:

آدرس: هفت تیر – نبش کوچه مانی – پلاک 71 – طبقه دوم – واحد 10

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۹۲۴۵۹

 

مانتو گابارین

9. مزون مانتو گاباردین

مزون مانتو گاباردین گالری یکی از مزون های شناخته شده در تهران است که در حال حاضر مانتو های بسیاری در این مجموعه طراحی میشود و به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش میرسد. برای مراجعه حضوری و تماس با مزون مانتو گاباردین گالری میتوانید از اطلاعات زیر استفاده کنید:

آدرس:تهران – هَدیش مال – طبقه ۶ – واحد ۶۰۴

شماره تماس: ۰۹۱۰۹۵۰۵۱۰۲

ساعت کار: 11 صبح تا 20 شب

 

مانتو فروشی گل

10. مزون مانتو گل

مزون گل یکی از دیگر مزون های مانتو است که در تهران واقع شده است. این مزون هم به صورت حضوری هم به صورت غیر حضوری است.

همچنین برای خرید حضوری و تماس با این مجموعه میتوانید با شماره تماس ها و آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس: تهران – میدان تجریش – خیابان فنا خسرو – پلاک ۵۵ – طبقه اول – واحد ۳

ساعت کاری: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱ ظهر الی ۶ عصر

پنجشنبه ها و جمعه ها از ساعت ۱۱ صبح الی ۷ شب

شماره تماس: ۰۹۰۱۹۹۵۵۷۹۸

 

بهترین مانتوفروشی تهران کجاست؟

بعد از این همه توضیحات و بعد از معرفی 10 مانتو فروشی برتر تهران، شاید بپرسید بالاخره بهترین مانتو فروشی تهران کدام مانتو فروشی است؟

ما در این مقاله 10 مانتوفروشی برتر تهران را معرفی کردیم و توضیح دادیم که چرا فکر می‌کنیم هر کدام از این‌ها از دیگر رقبا بهتر هستند. درباره‌ی ری ری مزون هم صحبت کردیم که امکانات جالبی برای خریداران ارائه می‌دهد از جمله ضمانت بازگشت، امکان خرید حضوری و اینترنتی و همچنین تسهیلاتی که برای خرید حضوری فراهم کرده است.

دیگر از اینجا به بعد بستگی به نظر شما و تصمیم شخصی شما دارد و همچنین اینکه مانتوی مورد علاقه‌ی خود را در کدام فروشگاه پیدا کنید اما همیشه قواعدی وجود دارد که تعیین می‌کند چطور باید بهترین مانتو فروشی یک شهر را بشناسیم.

در بخش بعدی مقاله، این توضیحات کلی را خدمت شما ارائه خواهیم داد تا به کمک آنها، بتوانید بهترین مانتو فروشی هر شهر را با توجه به معیارهایی که گفته‌ایم تعیین کنید.

 

بهترین مانتوفروشی شهر را چطور بشناسیم؟

برای انتخاب بهترین مانتو فروشی شهر به دو چیز باید توجه کنیم:

۱. یکی امکاناتی که آن مانتو فروش ارائه می‌دهد و دیگری

۲. نظر کسانی که قبلا از آن تفرشی خرید کرده‌اند

پس ما هم در این بخش از مقاله بهترین مانتو فروشی های تهران ابتدا به امکاناتی که یک مانتوفروشی خوب باید داشته باشد می‌پردازیم و بعد درباره مورد بعدی صحبت می‌کنیم.

 

تنوع مانتوها

یک مانتو فروشی خوب، باید تنوع کالایی زیادی داشته باشد تا خریداران بتوانند طبق سلیقه‌ی خود مانتوی مورد نیاز خود را در رنگ بندی‌های مختلف ببینند و آن را انتخاب کنند. این تنوع هم باید تنوع در رنگ باشد هم تنوع در مدل‌ها و هم در هم تنوع در سلیقه‌های مختلف و نیز رده‌های سنی مختلف. طبیعی است مانتویی که یک دختر نوجوان انتخاب می‌کند تفاوت زیادی با مانتوهای میانسالان و بزرگسالان دارد.

 

پرسنل خوش‌ اخلاق

موضوع بعدی که شاید خیلی کم به آن توجه شود، طرز برخورد و اخلاق کارکنان یک فروشگاه است. بسیاری از ماها ترجیح می‌دهیم از جایی خرید کنیم که فروشندگان آنجا آداب و قواعد مشتری نوازی را به خوبی رعایت کنند. اگرچه بسیاری از مقاله‌هایی که درباره‌ی مزایای فروشگاه خوب نوشته شدند به این موضوع اشاره نکرده‌اند اما این موضوع واقعا موضوع مهمی است.

 

موقعیت جغرافیایی مناسب

مورد بعدی این است که اگر بخواهیم خرید حضوری داشته باشیم، آن فروشگاه باید موقعیت جغرافیایی مناسبی داشته باشد و دسترسی خوبی برای ما فراهم کرده باشد تا نیاز نباشد برای رسیدن به آن فروشگاه، ساعت‌ها پشت فرمان باشیم یا پشت ترافیک بمانیم و همچنین بعد از رسیدن به آنجا باید پارکینگ اختصاصی فراهم باشد. خوشبختانه ری ری مزون این امکانات را فراهم کرده است.

 

کیفیت مانتوها

موضوع بعدی کیفیت لباس‌هایی است که در یک فروشگاه ارائه می‌شود برخی از فروشگاه‌ها تنوع‌های بسیار بالایی دارند اما دلیل این تنوع آن است که از اجناس تولید شده در هر جایی و با هر کیفیتی استفاده کرده‌اند. ما خرید از این در فروشگاه‌ها را به همه پیشنهاد نمی‌کنیم چرا که در اینگونه فروشگاه‌ها، یافتن جنس مرغوب و با کیفیت کار ساده‌ای نیست و ممکن است از طرح‌هایی خوشتان بیاید که در عین زیبایی، کیفیت پارچه و دوخت مناسبی نداشته باشند. برای همین یکی دیگر از موضوعات این است که یک فروشگاه تمام مانتوهایی که عرضه می‌کنند را از میان اجناس با کیفیت انتخاب کرده باشد تا خریداران با خیال راحت تنها به فکر زیبایی لباس‌ها باشند و لباس مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

امکان تعویض مانتو

اگر یک مانتو فروشی از کیفیت اجناس خود و خدمات خود اطمینان داشته باشد این امکان را برای مشتریان فراهم خواهد کرد که در صورتی که نظرشان عوض شد یا تصمیم گرفتند لباسی که خریده‌اند را تعویض کنند، این امکان را داشته باشند. پس فاکتور دیگری که در انتخاب بهترین مانتوفروشی شهر باید به آن توجه کنید، این است که کدام مانتو فروشی به شما این امکان را می‌دهد که لباس خود را تعویض کنید یا حتی پس بدهید.

 

امکانات جانبی

بعضی از مانتو فروشی‌ها یا فروشگاه‌های بزرگ لباس امکانات جانبی دیگری در کنار خدمات اصلی فروش خود در اختیار مشتریان قرار می‌دهند که باعث می‌شود مشتریان بتوانند با خیالی آسوده‌تر لباس مورد نظر خود را انتخاب کنند. مثلا یکی از این امکانات ایجاد اتاق بازی کوچک برای بچه‌ها است. مادران می‌توانند کودکان خود را به این اتاق‌های بازی بسپارند و خودشان با خیال راحت خرید خود را انجام دهند. اگر چه این امکانات ضروری نیستند اما برای برخی از خریداران ممکن است جالب توجه باشند.

 

نظر خریداران قبلی

خب همانطور که در ابتدا گفتیم، امکانات و ویژگی‌هایی که یک فروشگاه دارد تنها بخشی از نکاتی است که باید هنگام انتخاب بهترین مانتوفروشی شهر به آن توجه کنیم. موضوع دیگر این است که باید ببینیم کسانی که پیش از این، از آن مانتو فروشی خرید کرده‌اند چه نظری درباره‌ی آن دارند و کیفیت خدمات آنها را چگونه ارزیابی می‌کنند. این موضوع در واقع آزمون عملی امکاناتی است که یک مانتوفروشی و فروشگاه لباس ادعا دارد عرضه می‌کند.

 

 جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم بهترین مانتو فروشی تهران و بهترین مزون مانتو تهران را به همراه ویژگی ها و آدرس ها و شماره تماس های آن را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

همچنین به این موضوع پرداختیم که چطور باید بهترین مانتو فروشی شهر خود را پیدا کنید و هنگام انتخاب یک مانتوفروشی باید به چه نکاتی توجه کنید. امیدواریم بتوانید با مطالعه این مقاله بتوانید مانتوی مورد علاقه خود را پیدا کنید و خرید خوبی داشته باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا