انواع استایل

شلوار مام استایل

مدل شلوار مام استایل در دهه 80 و 90 میلادی محبوبیت زیادی در اروپا پیدا کرد. به این دلیل که مدل هایی که دارای محبوبیت زیادی در گذشته بوده اند از مد نمی‌افتند و دوباره مد می شوند. این مدل نه فقط در اروپا و کشورهایی مثل کره و ژاپن بلکه در بین دختران و نوجوانان و جوانان در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد.

در این مقاله ری ری استایل  قصد داریم شما را با انواع و ویژگی های شلوار مام استایل آشنا کنیم و همچنین نحوه ست کردن با این مدل شلوار را برای شما توضیح دهیم.

 

ویژگی های شلوار مام استایل

از ویژگی های بارز در طراحی این مدل شلوار فاق بلند آن است به طوری که کمر شلوار تا بالای ناف است. مدل کلاسیک شلوار مام استایل به رنگ آبی روشن و بدون سنگ شویی است. این مدل به صورت چسبان و تنگ طراحی نشده است و حالت راحتی دارد. این مدل هم دارای کمر ساده و هم کمرکش نیز هست. همچنین در قسمت مچ پا کمی تنگ تر میشود و مدل مام استایل  یا مخروطی را تشکیل میدهد.

 

انواع شلوار مام استایل

شلوار مام استایل دارای تنوع و مدل های مختلفی است که در قسمت زیر به توضیح بهترین مدل های آن میپردازیم:

 

شلوار مام زاپدار

جنس این مدل کشی نیست و در رنگ آبی روشن و طوسی است. زاپ در قسمت ران قرار دارد . این مدل شلوار در قسمت باسن و ران راحت تر و گشادتر است. معمولا قد این مدل از شلوار بین 85 تا 88 سانتی متر است و مناسب برای دختران و زنان است.

 

شلوار مام کمر کش

شلوار مام استایل به طور کلی دارای کمر ساده است ولی بعدها طراحان مد تنوعی در کمر آن ایجاد کردند که باعث شد کمر این مدل شلوار نیز زیباتر شود.

کمر کش بودن این مدل باعث میشود که این شلوار راحت تر و فری سایزتر باشد. اگر از آن دست افرادی هستید که راحتی شلوار برایتان اولویت دارد این مدل شلوار مناسب شماست.

شلوار مام طرح دار

به دلیل محبوبیت این طرح بین دختران جوان و نوجوان  اخیرا طرح هایی کارتونی بر روی شلوار مام استایل دوخته میشود که زیبایی آن را برای این دست از افراد بیشتر میکند. دختران نوجوان و کسانی که به لبا‌س‌های فانتزی علاقه دارند بیشتر جذب این مدل شلوار مام استایل می شوند.

 

مانتو مناسب با شلوار مام استایل

انتخاب مدل مانتویی که با شلوار جین مام استایل پوشیده میشود بسیار مهم است. رنگ های پاستیلی که در سال های اخیر مد شده است گزینه مناسبی برای ست کردن با این مدل از شلوار دخترانه است.

 

کفش مناسب با شلوار مام دخترانه

شلوار مام زنانه هم با کفش مجلسی و هم با کفش اسپورت زیباست. اما اکثرا این مدل به دلیل جین بودن و اسپورت بودن با کفش اسپورت بهتر و شیک تر خواهد بود. البته به این معنی نیست که نمی‌توانید آن ها را با کفش های دیگری بپوشید. در کل در این نوع مدل لباس راحتی حرف اول را می زند پس خیلی نگران ست شدن با کفش نباشید!

 

شلوار مام رو کجا بپوشیم؟

این مدل شلوار زنانه اسپورت است این بدین معناست که پوشیدن این شلوار برای مجالس مناسب نیست. پوشیدن آن در محافل دوستانه و روتین روزانه بسیار مناسب است چرا که این مدل ساده و راحت است و در تمام روز میتوانید آن را بپوشید و در امور خود دچار مشکل نشوید.

 

جین مام استایل مناسب چه افرادی است؟

طراحی و مدل جین مام استایل به صورتی است که هر فردی میتواند آن را بپوشد اما این مدل برای افراد لاغر با پاهای ظریف بسیار مناسب است. به گونه ای که اگر این افراد شلوار را با کفش پاشنه بلند بپوشند جلوه و زیبایی بسیار خوبی به آنها می بخشد.

همچنین افرادی که دارای دور شکم بزرگ هستند نیز میتوانند از این مدل استفاده کنند چرا که فاق این مدل شلوار زنانه بلند است و میتواند این بخش از بدن را جمع تر و بهتر نشان دهد.

 

نکاتی که باید در هنگام پوشیدن شلوار به آن توجه کنید:

به دلیل مدل ویژه ای که این نوع از شلوار دارد باید دقت کافی در پوشیدن آن را داشته باشید که ما پیشنهاد هایی در این زمینه برای شما داریم:

  • اگر از دسته افرادی هستید که کمی اضافه وزن دارید بهتر است به جای شلوار مام استایل آبی روشن از رنگ های تیره تر این مدل استفاده کنید.
  • این مدل شلوار زنانه را در مکان های رسمی نپوشید.
  • از کمربند استفاده کنید تا شلوار شما جلوه زیباتری به خود میگیرد.
  • اگر میخواهید این شلوار را در زمستان بپوشید پالتو اورسایز و چکمه یا پلیور بافتنی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
  • پوشیدن کت با شلوار مام استایل به شرط اینکه گشاد و باز و کوتاه باشد بسیار مناسب است.
  • اگر قصد دارید شلوار را به همراه مانتو بپوشید ترجیحا مانتوی جلو باز و گشاد و کوتاه را انتخاب کنید تا مدل شلوار به زیر مانتو نرود.
  • اگر میخواهید این شلوار را در فصل پاییز بپوشید آن را به همراه یک هودی کوتاه با رنگ پاستیلی بپوشید .این ست یکی از بهترین ست ها برای شلوار مام استایل محسوب میشود.
  • اگر به یک مهمانی و محفل دوستانه دعوت شده اید و میخواهید یک پوشش به روز و خیره کننده داشته باشید میتوانید پیراهن زنانه با آن شلوار بپوشید و آن را به داخل شلوار بدهید. بهتر است که رنگ پیراهن شما سفید باشد.

 

جمع بندی

به طور کلی شلوار مام استایل یکی از محبوب ترین مدل های سال محسوب میشود که با یک کفش اسپورت و مانتو گشاد و کوتاه استایلی فوق العاده زیبا در عین سادگی به شما می بخشد.

خرید شلوار مام استایل با هر رنگ و طرحی میتواند استایلی جدید و متفاوت برای شما عزیزان باشد. امیدواریم این مقاله برای انتخاب و خرید و ست کردن این مدل از شلوار برای شما مفید بوده باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا