سبک زندگی

آموزش فال قهوه و ترفند های آن

آموزش فال قهوه و ترفند ها

خیلی از افراد علاقه مند به آموزش فال قهوه و ترفند های آن هستند. شاید اکثر افراد فکر میکنند که انجام اینکار سخت و دشوار است و یا فقط افرادی میتوانند اینکار را انجام دهند که انرژی خاصی داشته باشند.

اما اینطور نیست.شما هم میتوانید آموزش فال قهوه و ترفند های آن را انجام دهید. فقط کافیست تا پایان این مقاله همراه ری ری  باشید.

 

 تاریخچه فال قهوه

گذشتگان علاقه بسیاری داشتند تا از آینده خود و مسائلی که از آن بی خبر هستند آگاه شوند. اولین کسانی که فال قهوه انجام میدادند چینی ها بودند. راهبان بودائی که تاریک دنیا نیز بودند مراسمی خاص داشتند.

در این مراسم در کاسه هایی خاص چای می نوشیدند. تفاله ای که در ته کاسه می ماند آینده را به آن ها نشان میداد.

در سال 600 پیش از میلاد عرب ها کسانی بودند که فال قهوه انجام میدادند و در اواخر 18 میلادی اروپایی ها و آمریکایی ها  با این نوع فال آشنا شدند.

 

انواع فال قهوه

فال قهوه به دو صورت انجام میگیرد. روش اول با فنجان و روش دوم با نعلبکی صورت میگیرد.

فال قهوه با فنجان

در ابتدا قهوه ترک را تهیه کنید و آن را در داخل فنجان بریزید و منتظر بمانید تا قهوه ته نشین شود. شروع به نوشیدن قهوه از یک جهت کنید و به آرامی اینکار را انجام دهید تا قهوه ته نشین شده بهم ریخته نشود. در زمانی که قهوه تمام شد مقداری در ته فنجان باقی بگذارید و نعلبکی را روی فنجان گذاشته و با دست آن را برگردانید و هر دو را سمت و سوی قلب خود نگهدارید. حالا نوبت به این میرسد که در این زمان نیت خود را انجام دهید. فراموش نکنید که نیت شما فقط باید در خصوص یک مسئله باشد.

فنجان مورد نظر خود را روی زمین بگذارید. یک دستمال سفید روی سینی بگذارید و فنجان را به حالت برعکس روی دستمال خود قرار دهید. حالا نعلبکی را اریب شده روی فنجان بگذارید.

به مدت ده دقیقه صبر کنید تا اشکال به درستی آشکار شوند و شکل بگیرند. سپس فال قهوه خود را بگیرید. اینکار با نگاه کردن به اشکالی که داخل فنجان دیده میشود صورت میگیرد. آنچه که دیده و مشاهده میشود تعبیر فال قهوه است.

 

فال قهوه نعلبکی

مقداری قهوه را با آب داغ بجوشانید و کمی از آب قهوه را بخورید. سعی کنید ته مانده آن خیلی غلیظ نباشد و آن را داخل نعلبکی بریزید و آن را تکان دهید تا اشکال آشکار شوند. در ذهن آن را به چهار قسمت تقسیم کنید. اشکال بالایی دارای اهمیت و تاثیر بیشتر و اشکال پایینی دارای امهیت و تاثیر کمتری است.

فال به نیت شخصی دیگر

اگر میخواهید فال برای شخصی که در آنجا حاضر نیست بگیرید به نیابت از او باید قهوه را بنوشید اما قبل از نوشیدن آن بگویید به نیت (نام شخص) و زاده (نام پدر شخص) مینوشم. بعد از نوشیدن و برگرداندن فنجان  آن را به سمت قلب خود نیت نکنید و آن را به سمت بیرون بگیرید و نیت کنید.

 

اشکال فال قهوه

امکان دارد که شما در فال قهوه نماد هایی را مشاهده کنید. که این اشکال شش مورد هستند که هر کدام دارای تعابیر مختلف است.

  1. حیوانات: مانند مار، ماهی، زنبور ، خرس و …
  2. عضوهای بدن انسان: مانند قلب، جمجمه، دست، سبیل و …
  3. طبیعت و اماکن: مانند ابر، بال، خانه، کوه، قارچ و …
  4. اشکال هندسی و اعداد: مانند مربع، مثلث، مستطیل، بیضی و …
  5. انواع خوراکی و میوه: مانند نان، موز، انگور و …
  6. اشیاء و وسایل: مانند سکه، قلم، قاشق، بیل، تاج و …

 

 نکات مهم در انجام فال قهوه

  • زمانی که فنجان را میچرخانید و تعبیر و نماد خود را مشاهده میکنید باید این عمل در جهت عقربه های صورت انجام گیرد.
  • توجه کنید که فقط در هنگام نیت کردن مجاز به یک نیت هستید و اگر نیت های مختلفی را همزمان انجام دهید تعبیر فال شما درست نخواهد بود.
  • اشکالی را که جدا جدا مشاهده می کنید را در آخر به صورت پیوسته به هم ربط بدهید.
  • بعضی از افراد بر این باور هستند که فال قهوه را فقط باید یکبار بگیرید چرا که گرفتن دوبار پشت سر هم برای شما بدشانسی خواهد آورد.
  • توجه داشته باشید که از هر سمت و سویی که قهوه رو مینوشید جهت آن را تغییر ندهید.
  • یادتان باشد که مقداری که ته فنجان باقی میماند نباید زیاد باشد چرا امکان دارد اشکال به خوبی دیده نشوند.
  • در هنگام تهیه قهوه از شکر به مقدار زیاد و شیر استفاده نکنید.
  • حتما از فنجان قهوه خوری سفید استفاده کنید تا بتوانید به راحتی اشکال را تعبیر نمایید.

 

قدرت و تاثیرگذاری اشکال فال قهوه

نکات مهمی برای تعبیر فال قهوه وجود دارد که میتوان به تاثیر جایگاه اشکال در فنجان اشاره کرد. با فهمیدن این نکات میتوانید تعبیر بهتری داشته باشید.

  • اگر شکل مورد نظر شما در بالای فنجان قرار دارد نشانه خوبی است و اگر در پایین فنجان است نشانه بدی است.
  • اشکالی که در قسمت پایین فنجان قرار دارد قدرت تاثیرگذاری کمتر و اشکالی که در قسمت بالای فنجان قرار دارد قدرت تاثیرگذاری بیشتری دارد.
  • اشکالی که در سمت چپ میبینید نماد بدی خواهد داشت و اشکالی که در سمت راست میبینید نماد خوبی خواهد داشت.

جمع بندی

به طور کلی گرفتن فال قهوه کار دشواری نیست.در جمع دوستان خود قهوه بنوشید و در اخر نیت کنید و ته فنجان را مشاهده کنید و هر اشکالی که دیدید بر اساس تعابیر آن اشکال فال قهوه خود را تعبیر کنید. امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا